Organizátoři již tradičního Salesiánského plesu by Vás po roce opět pozvali ke společenské události roku, kterou bezesporu je Salesiánský ples.
24. Salesiánský ples, který je pořádán pod záštitou místní Salesiánské komunity a spolupořádajícími subjekty – farností, střediskem, vysokoškolským společenstvím a společenstvím salesiánů spolupracovníků se uskuteční v sobotu 31. 1. 2015 od 19.30 v KD Vltava v Českých Budějovicích.
Salesiánský ples si za téměř 25 let své existence vybudoval v Českých Budějovicích své pevné místo a patří mezi každoroční plesovou tradici. Díky svému originálnímu a vždy překvapivému programu se vymyká „klasickým“ kulturním akcím. Je místem nejen hudby, tance a zábavy, ale především místem setkání a seznámení. Proto není podmínkou být dobrý tanečník, ale často postačí chuť setkat se s přáteli nebo poznat nové lidi. Salesiánský ples je jedinečnou společnou akcí všech subjektů Salesiánského díla v Č. Budějovicích.
Pořadatelé opět slibují jedinečný a originální ples s dlouholetou tradicí. Letošní ples se ponese v duchu oslav 200. výročí narození zakladatele salesiánského hnutí Jana Boska. Kromě toho základního cíle, totiž aby se lidé spolu setkali a v příjemné atmosféře se pobavili, chtějí organozátoři, aby výtěžek z letošní tomboly byl určen na jeden ze tří plánovaných projektů pro sociálně znevýhodněné děti a mladé lidi (vítězný projekt určí sami návštěvníci Salesiánského plesu):
A ze kterých projektů budou moci návštěvníci plesu vybírat ?
-
hudební nástroje a ozvučení hudebny
-
oprava střechy na táborové základně Tampír v Novohradských horách
-
podlaha do víceúčelové místnosti na středisku Čtyrák
Vstupenky je možné zakoupit v předprodeji na recepci Střediska na Čtyráku (Emy Destinové 1):
- každý pracovní den (Pá – pouze dopoledne)
- každou neděli od 11:00 – 11:30 hod.
Cena vstupenky je 240,- Kč / studenti 130,- Kč.
Věcné dary do tomboly pořadatelé přijímají na stejné adrese, a to až do 28. 1. 2015.
Jména a loga dárců budou uvedena společně s poděkováním na nástěnkách umístěných ve vstupní hale a na stolech v sále; dále pak v rámci celé propagace na internetových stránkách, facebooku, plakátech aj. Pokud budete mít zájem o vystavení loga či firemních bannerů podporujících organizací přímo na akci, obraťte se na nás s předstihem nejpozději do 23. 1. 2015.
V případě zájmu o spolupráci či zodpovězení dalších dotazů nás prosím kontaktujte.
Více informací naleznete na našem facebooku