Zvyšujeme rychlost a 24. Salesiánský ples s námi!

Organizátoři již tradičního Salesiánského plesu by Vás po roce opět pozvali ke společenské události roku, kterou bezesporu je Salesiánský ples.  ples_plakat_2015_web

24. Salesiánský ples, který je pořádán pod záštitou místní Salesiánské komunity a spolupořádajícími subjekty – farností, střediskem, vysokoškolským společenstvím a společenstvím salesiánů spolupracovníků se uskuteční v sobotu 31. 1. 2015 od 19.30 v KD Vltava v Českých Budějovicích.

Salesiánský ples si za téměř 25 let své existence vybudoval v Českých Budějovicích své pevné místo a patří mezi každoroční plesovou tradici. Díky svému originálnímu a vždy překvapivému programu se vymyká „klasickým“ kulturním akcím. Je místem nejen hudby, tance a zábavy, ale především místem setkání a seznámení. Proto není podmínkou být dobrý tanečník, ale často postačí chuť setkat se s přáteli nebo poznat nové lidi. Salesiánský ples je jedinečnou společnou akcí všech subjektů Salesiánského díla v Č. Budějovicích.

Pořadatelé opět slibují jedinečný a originální ples s dlouholetou tradicí.  Letošní ples se ponese v duchu oslav 200. výročí narození zakladatele salesiánského hnutí Jana Boska. Kromě toho základního cíle, totiž aby se lidé spolu setkali a v příjemné atmosféře se pobavili, chtějí organozátoři, aby výtěžek z letošní tomboly byl určen na jeden ze tří plánovaných projektů pro sociálně znevýhodněné děti a mladé lidi (vítězný projekt určí sami návštěvníci Salesiánského plesu):

 

A ze kterých projektů budou moci návštěvníci plesu vybírat ?

  • hudební nástroje a ozvučení hudebny

  • oprava střechy na táborové základně Tampír v Novohradských horách

  • podlaha do víceúčelové místnosti na středisku Čtyrák

 

Vstupenky je možné zakoupit v předprodeji na recepci Střediska na Čtyráku (Emy Destinové 1):

  • každý pracovní den (Pá – pouze dopoledne)
  • každou neděli od 11:00 – 11:30 hod.

Cena vstupenky je 240,- Kč / studenti 130,- Kč.

Věcné dary do tomboly pořadatelé přijímají na stejné adrese, a to až do 28. 1. 2015.

Jména a loga dárců budou uvedena společně s poděkováním na nástěnkách umístěných ve vstupní hale a na stolech v sále; dále pak v rámci celé propagace na internetových stránkách, facebooku, plakátech aj. Pokud budete mít zájem o vystavení loga či firemních bannerů podporujících organizací přímo na akci, obraťte se na nás s předstihem nejpozději do 23. 1. 2015.

 

V případě zájmu o spolupráci či zodpovězení dalších dotazů nás prosím kontaktujte.

 

Více informací naleznete na našem facebooku